Tuesday, December 30, 2014

Prvi krug odličan, crveni vojvoda i udba na konopcima




Dragovoljac.com/Prvi krug odličan, crveni vojvoda i udba na konopcima/ 29 Prosinac 2014

Autor Uredništvo   


Prvi krug odličan, crveni vojvoda i udba
na konopcima

Jadnom YU-sipoviću nisu pomogle ni lažne ankete Promocije Plus i Ipsos Pulsa !!
 

(slijedi komentar Ante Rokova Jadrijevića i Hrvatice)

Nakon gotovo 100% prebrojanih listića, može se reći da su crveni Jovo i udbaši doživjeli krupan poraz. Iako je formalno pobijedio u prvom krugu, rezultati nisu ni izbliza onakvi kakve su najavljivale lažne ankete Promocije Plus i Ipsos Pulsa po kojima je Jovo trebao dobiti preko 46% glasova, a dobio je čak 8% glasova manje.

Veliko iznenađenje prvog kruga je u svakom slučaju Ivan Vilibor Sinčić s preko 16% glasova, dok je dr. Kujundžić podbacio i osvojio nešto više od od 6% glasova.

Kombinirano, Kolinda i Kujundžić su odvojili oko 5% više glasova od crvenog Jove, što bi trebalo biti dovoljno za pobjedu Kolinde u drugom krugu.

Ne treba smetnuti s uma da je crveni Jovo udbaški ulog za sve ili ništa. Za razliku od ranijih izbora gdje je jugoudbaška opcija redovito isticala po nekoliko kandidata (Pusićka, Kajin..)  da bi razvodnila biračko tijelo i svog glavnog favorita namjerno pomicala prema centru, ovoga puta je bilo sve na Josipoviću.

Isto tako, za razliku od prethodnih izbora gdje je jugoudbaška opcija imala i nekoliko desnih zečeva (Primorac, Vidošević...) koji su se u prigodnom trenutku ipak opredijelili za lažnu centralnu figuru, ovoga puta ni toga nije bilo, sve su karte odigrane na Josipovića već u prvom krugu, a on je dobio manje od 40% glasova.

Eto nam konačno prilike za dva tjedna konačno nokautirati udbu.

Uredništvo

* * * * * *

Komentari (6):

#2 hrvatica 2014-12-29 13:48

ja sam glasala za kujundžića, jer je, unatoč nekim lošim potezima, bio najbliže mojim uvjerenjima.
Mislim da bi Kujundžić daleko bolje prošao na izborima da ga nije sredio HDSSB.

Ono s Vukovarom je bio početak pada, a to je potencirao upravo HDSSB i Vulin.

Šeta za Kujundžića, da ih onda nije poslušao, vjerujem da bi danas imao sasvim drugačiji zbroj glasova.

Al’ sada nema druge, svi protiv yusipovića u drugom krugu



+12 #1 Ante Rokov Jadrijevic 2014-12-29 12:00

Točno toliko glasova koliko sam ja jučer ujutro rekao mojim "prijateljima" u jednom kafiću u Brtonigli (jedan "Ištrijan" i jedan natmureni Srbin) - da će YU-sipović dobiti manje od 40 posto glasova!

A dr. Milan Kujundžić - za kojeg sam ja glasovao: On je vrlo glupo izgubio, jer je sam sebe pobijedio, ali ja nisam ništa izgubio, jer on i nije vodio MOJU bitku!

Sada se trebamo najhitnije prestrojiti, s nadom da će KolinDA biti predsjednica SVIH pravih HRVATA !



No comments: