Tuesday, April 7, 2009

Nije kriva naša policija, Krivo je naše "Krivosuđe"!!

Barkun.hr/ Najavljen štrajk sindikata javnih službi

Novi komentar: Ante Rokov Jadrijević



Nije kriva naša policija, Krivo je naše "Krivosuđe"!!


Slažem se u svemu s Vama gosp. Kokin.prah, samo ne u tome da su za korupciju u Istri podjednako krivi policija i istarsko sudstvo.

Policija prijavljuje mnoštvo kriminalnih radnji, ali to netko u vrhu istarskog sudstva vješto prikriva i štiti svoje pajdaše. Osim toga, suci rade za 10.000 kuna mjesečno, a policajci za svega 3.500 kuna. Osim toga, suci su kod nas "birani" doživotno i idu u punu penziju, a policajci kao i svi mi ostali sa svega 35 posto posljednjih plaća. Dakle, suci su postali zasebna kasta, a policajci su srozani na razinu obične raje. A to je velika sramota!

Zna se vrlo dobro tko je u Puli štitio Đanija Bažona, kada je bio optužen da je „pronevjerio“ čak 23.5 milijuna kuna. A taj Bažon je sada u vrhu udbaškog Glasa Istre!! Zna se tko je štitio i njegovog pajdaša Đuru Bureka, kao i onog bivšeg ministra turizma, prepotentnog Ivana Heraka iz Tara. Pravosudna Udbomafija. Zna se tko je posljednjih osam godina štitio Franca Cattunara, "Velikog šerifa Brtonigle". Ja o tome nisam šutio, pa su mi Udbomafijaši "napakovali" više od 20 suđenja u korumpiranom Općinskom sudu u Bujama. I još mi sude. I još sam živ. I još se borim. Svojim perom. I na svoja tri bloga. I izgleda da mi ide od ruke. Jer, kako su oni dosad sudili meni, tako ja sada sudim njima. Javno. Jer, „javnost je smrt za mračne snage“ (kako sam često pisao u mojoj „Hrvatskoj Rijeci“ početkom 1991.g.) Ali se ni udbomafija Općinskog suda u Bujama još ne predaje, unatoč činjenici da je konačno u tu prljavu igru ušao i USKOK - po našoj staroj prijavi - i to nakon tri i pol godina istrage - ovaj put na našoj strani. Pročitajte današnji Glas Istre (6. travnja 2009.g.) o novoj aferi "Franco Cattunar-Rino Duniš-Franco Basiaco" u Bujama (i u mojoj Brtonigli). Samo neznam zašto je USKOK-u trebalo čak 40 mjeseci za to?! Međutim, bolje ikad, nego nikad! Ili po domaće: meglio tardi, che mai!“.

Dakle, borite se ljudi! „Stand-up and fight - if you are a man!" podučavao sam svoje učenike u Tehničkoj školi u Puli. Jedino tako možemo dekriminalizirati ovo naše "Krivosuđe"!

Dakako, ovdje i sada mislim samo na onih 30 posto korumpiranih sudaca, koji bacaju ljagu i na sve ostale svoje poštene kolege, kojima se ja divim! Jer zadržati uspravnu kičmu u tom brlogu, u kome vlada udbomafija, to je hrabrost, to je vrijedno poštovanja i - divljenja!

Moj pozdrav njihovoj hrabrosti i njihovom ljudskom dostojanstvu. Jer, "žive samo oni koji se bore" (Victor Hugo). U tom smislu, „gens una summus“!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

(hrvatski socijal-radikal)

1 comment:

CroSirmium said...

Lijepi pozdravi iz Zemuna!