Friday, August 29, 2008

BILO KUDA, PUCHOVSKY SVUDA !

AMAC/ Spectator: Renesansni znanstvenik Žarko Puhovski 27. kolovoz 2008.

Komentar A.R.J. 29. kolovoz 2008.

BILO KUDA, PUCHOVSKY SVUDA !

Unaprijed se ispričavam svim našim AMAC-Hrvatima što ponavljam svoj stari naslov iz jednog starog (hrvatskog) "FOKUS-a" od prije tri ili četiri godine: "Bilo kuda, Puchovsky svuda", koji sam završio svojim pozivom "Protokole u Škole!". A upravo u "Protokolima sionskih mudraca" leži sva moć "našeg" Žarka Puchovsky-ja! Tu se nalazi ključ njegove soroševske sveprisutnosti u svim režimskim i para-režimskim medijima u Hrvatskoj, računajući tu i odnedavno posrnuli "Večernji list". No i tomu ima lijeka - evo jednog neoborivog dokaza:

Prije šest godina, u vrijeme totalne račanovske restauracije, prof. dr. Puchovsky se bio silno raskokodakao o "ugroženim pravima Roma u Hrvatskoj" a u tome ga je iz pozadine iznimno revno pomagao i naš opskurni "predsjednik republike" Stipe Mesić. Povod je bila navodna segregacije romske djece u Međimurju i sjevernom Podravlju u blizini Pitomače. Na to sam ja promptno i odlučno odgovorio da nema ni govora o nekakvim "ugroženim pravima Roma u Hrvatskoj", a dokaz tomu je da Republika Hrvatska jedina u Europi ima na svom čelu jednog takvog "manjinca"!

Mesić je nakon toga naglo umukao i nikad više nije spominjao "pitanje Roma u Hrvatskoj", a na Puchovskog se odnosio drugi dio teksta, u kome sam ja dao iscrpan prijedlog kako se u Hrvatskoj na najbolji način može riješiti to pitanje. Budući da sam u to vrijeme bio profesor u Tehničkoj školi Pula, taj tekst sam bio uputio i našim "Školskim novinama" (koje su ga također, kao i tada potpuno račanizirani "Vjesnik") odbile objaviti. Međutim, tadašnji mudri ministar prosvjete dr. Vladimir Strugar ga je počeo provoditi u djelo - i još se dan-danas kao takav provodi. I daje izvrsne rezultate (što je izvan ove teme).

Važno je da prof dr. Žarko Puchovsky nikad više nije u javnosti ni spomenuo tobože "ugrožena ljudska prava Roma u Hrvatskoj“!

Naravni pouk je ovaj:

"dokle god Žarko Puchovsky bude o nama Hrvatima govorio laži, mi ćemo o njemu govoriti istinu!".

A to znači, prije svega, govoriti o "Protokolima sionskih mudraca" i o mojem zahtjevu, kojeg ovdje ponavljam:

"Protokole u naše hrvatske škole"!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

No comments: