Wednesday, December 14, 2011

Hoće li i mađarsko 'Pravo' pokleknuti?


Komentar Ante Rokova Jadrijevića na tekst:

Uskoro nastavak suđenja Čačiću u Mađarskoj

Dragovoljac.com/Uskoro nastavak suđenja Čačiću u Mađarskoj/ Utorak, 13 Prosinac 2011 11:29


#3 Ante Rokov Jadrijević

Giovanni Giolitti: 'Per i nemici le legi si applicarano, per gli amici si interpretano!'

Hoće li i mađarsko 'Pravo' pokleknuti?

Ma, ljudi promislite malo!

Zašto bi Mađari uopće osudili K-Radimira Čačića? I Mađari imaju teško naslijeđe komunizma, kao i mi Hrvati. Valjda je i njihovo 'pravosuđe' isto korumpirano kao i naše hrvatsko 'krivosuđe'. Valjda i Mađari imaju neku svoju pravosudnu udbomafiju, kao i mi u Hrvatskoj? Stoga je Čačić njima daleko dragocjeniji kao budući ministar gospodarstva i podpredsjednik Vlade Kukuriku koalicije. On će im - pod ucjenom kazne zatvora i gubitka vlasti i svih privilegija - najbolje štititi mađarske državne interese u INI, te će im čak omogućiti veliki udjel i u našem hrvatskom JANAF-u, a i mnoštvo drugih pogodnosti u hrvatskom gospodarstvu, itd.

Neće Mađari biti toliko glupi da insistiraju na pravdi za svoje dvoje poginulih građana. Umjesto pravde, i Mađari će posegnuti za 'pravom', točno onako kako se to radilo u Italiji u vrijeme Giovanni-ja Giolitti-ja (nakon Prvog svjetskog rata): 'Per i nemici le legi si applicarano, per gli amici si interpretano!' - a to znači da će se protiv neprijatelja zakoni primjenjivati, a za prijatelje samo tumačiti !

Skupo će nas koštati taj naš K-Radimir Čačić! A još više će koštati novoizabranog premijera Zorana Milanovića! Čini se već sada da to i sam Milanović dobro zna!

A ako ne zna, neka mu netko proslijedi ovaj moj komentar!

Ante Rokov Jadrijević, publicist, Brtonigla

No comments: