Sunday, November 29, 2009

Nažalost, udbaš „Nikola“ se opet nije legitimirao!!?


AMAC-Hrvati (www.amac.hrvati-amac.com)


Polemika na tekst akademika Josipa Pečarića:


NOVO OTVORENO PISMO HRVATSKOJ TELEVIZIJI Subota, 28 Studeni 2009


Nažalost, udbaš „Nikola“ se opet nije legitimirao!!?


Nažalost, udbaš "Nikola" se ni ovaj put nije legitimirao! Zašto?


Zato što laže!


Nije naveo ni borbenu jedinicu u kojoj je n-a-v-o-d-n-o učestvovao u našem svetom Domovinskom ratu i to navodno od 1991.g.


Stoga si uzimam pravo reći da sumnjam na njega kao - Petokolonaša!


A to mislim i o gđi. Ani Jelinić!!! Dajte mi recite vi Petokolonaši koje je njeno djevojačko prezime?? I jeli ona supruga onog "novinara" Jelinića iz Udbaškog "Nacionala"?? Ja sam često, već nakon pet minuta, odustajao od gledanja njene TV emisije "Dossier", jer su mi bili sumnjivi njeni "gosti", a i ona sama!


Uostalom, sam Stipe Mesić mi je jednom, u proljeće 1998.g., rekao da „Nacional“ to Manolićev list! (evo Vam nova i nepresušna tema gosp. "Nikola"!!).


Interesantna je ta igra sa ženskim prezimenima. Evo Vam još dva primjera.


Bivša Račanova ministrica obrane Željka Antunović promakla je u čin pukovnika svog brata Marijana Štrokača (Štrokača!!), kojeg je onaj S-Linić bio uzeo u svoj "Krizni stožer" u Rijeci (naš stožer je vodio naš riječki i lički junak Mile Bjondić!). Dakle, taj Štrokač nije izašao iz zgrade Skupštine Općine Rijeka dalje od riječkog korza! I tako je postao "pukovnik" - svojoj sestri Željki Štrokač - Antunović!


Drugi je primjer zloglasne Prof. dr. Mirjane Krizmanić, kojoj su svi studiji HRTV-a uvijek otvoreni. I uvijek neštedimice pljuje po nama Hrvatima i našoj novoj Hrvatskoj. Dakle, zanima me njeno djevojačko prezime!! Naime, ne mogu vjerovati da je ona Hrvatica i da toliko pljuje po nama Hrvatima i našoj Hrvatskoj!


E, sad, Vi gosp. "Nikola" (koliko "Nikola" ima u Hrvatskoj???) jasno kažete da je taj gosp. Petričić napao predsjednika Mesića da je umiješan u kriminal?! I Vama je to čudno?? E, pa onda dođite na moj glavni blog, na kome sam ja ponovio moju staru optužbu da je predsjednik Mesić "Capo di tutti capi - udbomafiosi"!! I to još prije tri-četiri godine!


I zašto me onda Mesić nije tužio? Zato što sam i Mladena Bajića (kojemu sam se uzaludno žalio više od tri puta na njegove Udbaše u tužiteljstvu Općinskog suda u Bujama - i to poimenice svakog od njih tri!) nazvao "Capo Udbomafioso". Pročitajte i pet mojih tekstova iz serije "Sude mi...", pa se uvjerite kako djeluje Mesićeva "Udbomafija", pogotovu u našem hrvatskom "krivosuđu".... i kako je Mesić štitio svog pajdaša, kriminalca Hrvoja Petrača....kojeg sada planira pomilovati. Hoće li nakon ovoga sada??


Hitno nađite knjigu Ede Ravnikara, dipl. ing. arch. iz Ljubljane "Udbomafija", Založba Slon, 1995.g.). Imam i drugih knjiga na tu temu, ali to je izvan ove polemike.


Za ostalo, nadam se da će Vam odgovoriti drugi.


A zašto sam "impulzivan"? Zato što sam Dalmatinac i to iz gnijezda "sinjskih sokolova" - na Megdan-glavici!


Stoga, čuvajte se ove sinjske ruke i ovog pera!


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

Semper Paratus Croatiae (com)


No comments: