Wednesday, December 17, 2008

Dostojan i vjerodostojan je g. Spectator !

AMAC/ Spectator: Sanader ili gdje je kraj tome ludilu? 16. prosinac 2008.

Prošireni komentar A.R.J. 17. prosinac 2008.g.

Dostojan i vjerodostojan je g. Spectator !

Na izvrstan članak g. Spectatora, neki novi g. Milivoj je postavio svoj komentar da je to nedostojno akademskog portala, upravo bolesno. E, neće biti tako i neće na tome ostati! A evo zašto.

I doista, Sanaderovo ludilo se nastavlja! Konačno smo pročitali pravu dijagnozu našem kilavom "premijeru" Sanaderu (ustvari: podposlovođi Stipe Mesića i Vlad-a Šeksa!). Bravo gosp. Spectator!!

Ta ljigava i groteksna briselska "kurtizana", taj Vlaj Sanader, doista nam pravi sve više svinjarija. Evo, dok hrvatski brod i hrvatska brodogradnja tone, on tamo daleko u New Yorku pleše svoj suludi i bolesni "kraljevski valcer", u zgradi UN-a na East River-u, a sve to na račun svog tonućeg "Titanika", odnosno na račun ove smrvljene, izmučene i nasukane nove hrvatske Države! A svatko tko se usudi na to hrabro upozoriti, biva prozivan i etiketiran kao netko i nešto nedostojno akademskog portala kao što je naš AMAC, pa uz to još i kao nešto "bolesno".

E, šipak! Nismo mi ovdje samo „akademski portal“ (iako nas ima mnogo takvih), nego smo mi prije svega patriotski i nacionalno osviješćeni hrvatski portal, usmjeren naročito na očuvanje naše nove Države, naročito od brojnih hijena iz Soroševog čopora!

Što se mene osobno tiče, ja u takvim etiketama prepoznajem rukopis zloglasnog Staljinovog Glavnog tužitelja Andreja Višinskog, ali i Glavnog cenzora Andreja Ždanova, po kojemu je i nastao zloglasni NKVD-ovski pojam "Ždanovizam"!! Ukratko, rukopis Staljinove kopiladi na tzv. "Zapadnom Balkanu"! I ne samo Staljinove...

Nova Sanaderova (i još više Šeksova!) svinjarija se zove novi Zakon o golfu. Slušao sam prekjučer brojne i oštre napade na taj Zakon o golfu udarne i etablirane hrvatske javnosti, a meni se osobno najviše svidjelo ono što je rekla tajnica GONG-a, inače diplomirana pravnica Vanja Škorić, koja je posebno argumentirano napala onaj dio o mogućnosti "izvlaštenja" (čitati: eksproprijacije) dosadašnjih vlasnika atraktivnih zemljišta raznim golferima (ali i još više brojnim kriminalnim gulanferima, koji non-stop muljaju po mojoj Istri i po mojoj Hrvatskoj, opaska A.R.J.). Gospođa Vanja Škorić je nama manje upućenima izvrsno objasnila kako se tim novim Zakonom o golfu istovremeno daju odriješene ruke lokalnim šerifima za njihov lokalni zemljišni kriminal (a la "il grande sheriffo" Općine Brtonigla Franco C.!, kojega smo nas trojica iz Brtonigle ipak nekako uspjeli zaustaviti i zauzdati prije dvije godine!).

Osobno sam ponosan na svoju Istru, koja se neda gulanferima iz Banskih dvora, a ni onima njihovima iz Hrvatskog Sabora. Ponosan sam na drčne brodograditelje Uljanika, na naše Ližnjance (koji se na daju Draženu Ladiću i njegovim golferima i gulanferima!), a ni mi se u Brtonigle Bogme ne damo! Ne damo se više!

"Kao kruna svega...", hoće li sada naš popljuvani potpuno dezavuirani ministar poljoprivrede g. Božidar Pankretić možda podnijeti časnu ostavku na svoj ministarski položaj (ili čak izvršiti svoj harakiri), ili će ovako dezavuiran i popljuvan pristati i dalje živjeti u svoj vlastitoj sramoti? A to se odnosi i na njegovog stranačkog šefa Josipa Friščića - Blijedolikog, čije blijedilo nije samo medicinskog izvora!

Pohlepa, prokleta pohlepa je potpuno obuzela Sanaderovu pljačkašku elitu, te nam neće biti druge nego ono što je napisao naš g. Spectator: Možda je ipak potrebno izaći na ulice i razbuditi ovu garnituru grandomana i raspikuća kako to danas rade neki u Ateni..". I s pravom podsjeća na slično stanje u Rusiji 1917.g. I tada je politika ulice, nadjačala i svrgnula politiku guzice Kerenskog..., baš kako sam ja pisao prije tri ili četiri godine u svom članku Bolje politika ulice, nego Sanaderova politika guzice!.

A što se tiče prvog komentara stanovitog g. Milivoja, tek ovo: ma, zar je istina bolesna, a Sanaderova, Šeksova i Mesićeva laž - zdrava? I za koga to? Za Vas g. Milivoj? Možda za Vašu gospođu Zvečarku?! Poznajemo li se nas dvoje i osobno?

Ante Rokov Jadrijević

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: