Monday, December 1, 2008

DRAGI MOJ IVKOŠIĆU !

AMAC/Gjenero napustio Otvoreno

Komentar A.R.J. 1. prosinac 2008.g.

DRAGI MOJ IVKOŠIĆU !

....da je Gjenero "osjetljiva duša?!

A gdje je taj Davor Gjenero bio do 1991.g.??? U kojem se brlogu, odnosno bunkeru UDB-e skrivao od hrvatske javnosti? I kako to da je odmah “stekao” toliku medijsku pažnju – i slavu?

Kako to da je upravo on postao novinar "Slovenec-a", novog ljubljanskog lista 1992.g., iako sam na to mjesto bio ja predložen iz koparskog Kulturnog kluba "Istra" (kojem sam jedno kratko vrijeme bio podpredsjednik, dva tjedna prije nego sam odselio u Rijeku i zaposlio se u brodogradilištu Viktor Lenac)?

Kad Gjenero kaže da je u posljednjih 10 godina Hrvatska postigla napredak i to najviše zahvaljujući izdajici Mesiću, onda nas to podsjeća na Lenjina i njegov korak naprijed, dva koraka nazad!! To mnogi takvi bivši Crveni još i danas nazivaju "napredak". Čak i unatoč činjenici da je streljao svojih 12.000 mornara iz Kronštata, koji su mu na svojoj krstarici Aurora omogućili njegovu Oktobarsku revoluciju. Jer nisu prihvatili njegov zvjerski obračun s Lijevim Eserima I njegov crveni teror!

Dakle, bio je to početak napretka u smjeru Lenjinovog i Staljinovog crvenog pakla - Gulaga na Dudinki, Kolimi i ostalim krugovima crvenog pakla!

A što se tiče upadanja u riječ sugovorniku u jednoj takvoj vrućoj emisiji kao što je naše Otvoreno, to nije ništa prema emisijama raznih talijanskih TV emisija (primjerice Ballaro' na RAI-2. ili Destra-Sinistra na Tele Venezia, u kojima se često I svaki put dignu na noge obe strane i žučljivo se verbalno sukobljavaju, pa i osobno vrijeđaju". Prema njima, mi smo Hrvati tek u svom prvom demokratsko- polemičkom povoju!!

Osobno mi je žao što navedenu emisiju Otvorenog nisam gledao (nisam znao da će nastupiti gosp. Milan Ivkošić !! , naš najbolji hrvatski polemičar desne orijentacije), jer sam to Otvoreno prestao gledati još prije osam mjeseci, jer nisam mogao više podnositi totalitarizam i teror onog egocentričnog dosadnjakovića Mislava Bage. Prema tog dosadnjakoviću-Maximusu, naša Dijana Čuljak- Šelebaj je prava "časna sestra" (ili barem medicinska sestra)!

Inače, što se tiče našeg g. Crocop-a i njegovog spominjanja Tvrtka Jakovine, Mirjane Krizmanić i Ive Banca - čestitam mu i zahvaljujem na tomu! Neka mi ne uzme za zlo to što ću ja sve takve etiketirati još strožije: kao Yugo-bastarde, a prvo dvoje i kao Staljinovu Yugo-kopilad! I kao dodatak tomu: kao Nečistu krv, koja se kad-tad ispolji u životu takvih.

A što se tiče naše "desnice", tu imamo dva osnovna problema: prvi, da se u većinu njihovih malih strančica od početka infiltrirala Udba, a drugi - da se u preostalima radi o gomili malih desničarskih Napoleona i/ili cezaromana! Njima preporučujem kauč nekog dobrog psihoanalitičara!

Dakako, tu ne ubrajam gosp. Mladena Schwartza, mog starog prijatelja. Marširamo odvojeno, ali udaramo zajedno!

A Vama gosp. Ivkošić još jednom zahvaljujem, što s gosp. Milanom Jajčinovićem, Zvonimirom Despotom, Tihomirom Dujmovićem i Josipom Jovićem i dalje stameno stojite na braniku ove naše nove Hrvatske! I to svim našim izdajicama tipa Mesića, Šeksa i Sanadera uprkos!

I znajte gosp. Ivkošiću da niste sami!

Ante Rokov Jadrijević

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: