Wednesday, December 10, 2008

MLAĆENJE PRAZNE SLAME !!

Dnevnik Zorana Milanovića

Komentar A.R.J. 9.prosinac 2008.

MLAĆENJE PRAZNE SLAME !!

Kilavi Sanader bi već jednom trebao ispuniti svoje pet godina staro obećanje da će smanjiti PDV sa 22 posto na 20 posto! Ali Sanader ispuni samo svako deseto svoje obećanje, kao pravi demagog, šarlatan, fanullone i obični lažljivac! Predsjednik republike Stipe Mesić – kakav bio da bio - trebao bi raspustiti hrvatski parlament i hitno raspisati nove izbore!

Velika Britanija je prošli mjesec smanjila svoj PDV sa 17,5 posto na 15 posto, kako bi smanjila taj ključni porez svojoj privredi i tako ju spasila propasti. A da Sanader ima kičmu ili muda, svake dvije godine bi smanjivao PDV za barem jedan posto, sve do 15 posto. I uz to bi svaki mjesec deprecirao ovu pišljivu kunu za 0,5 posto (kako sam mu ja to vec više puta predlagao).

A dr. Ljubo Jurcic bi vec jednom trebao prestati pricati svoje ucene gluposti i mlatiti praznu slamu zajedno sa Sanaderom! Jer tko sa Sanaderom praznu slamu mlati, prije ili kasnije i sam dobije slamu u glavi!

Molim gosp. Zorana Milanovica da ovo procita i da na ove moje prijedloge javno odgovori! I to bilo na svom blogu Dnevnik Zorana Milanovića, bilo na našem blogu amac.hrvati-amac.com, bilo na ovom mojem blogu Semper Paratus Croatiae.

Pozdrav svima!

Ante Rokov Jadrijevic

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: