Wednesday, January 7, 2009

CIONISTIČKA FAŠISTIČKA AGRESIJA NA GAZU, U CILJU STVARANJA VELIKOG IZRAELA !!

Portal Hrvatskog Kulturnog Vijeća/ Pojas Gaze / Damir Kalafatić / 5. siječanj 2009.

Prošireni komentar A.R.J. 7. siječnja 2009.

CIONISTIČKA FAŠISTIČKA AGRESIJA NA GAZU,

U CILJU STVARANJA VELIKOG IZRAELA !!

Zahvaljujem prijatelju Damiru Kalafatiću, a i zavidim mu, jer je imao više vremena prije mene napisati to isto - da se ustvari radi na razbijanju Palestine na niz rezervata, a sve u cilju getoizacije Palestinskih plemena. Bravo gosp. Kalafatić!

Bravo i Vama gosp.Golub: Izrael je doista kao bliskoistočna Srbija, ali - dodajem - pet puta jači i deset puta bolje organiziran! Ujedno citiram i novinarku Večernjeg lista Marinu Šerić: Izrael danas raspolaže sa pola milijuna vojnika, dok ih Hamas u pojasu Gaze ima samo 6.000. Izrael na vojsku i obranu godišnje troši 9,5 milijardi dolara, a Hamas oko 50 milijuna. Hamas nema ni tenkove, ni borbene zrakoplove, dok Izrael ima 3.500 tenkova i gotovo 400 borbenih zrakoplova" (Večernji list, Obzor subotom, 3. siječnja 2009.g., str.27.). Nije spomenuto da Izrael ima još i oko 200 atomskih i hidrogenskih bombi, da ima moćnu ratnu mornaricu, da ima satelitsko osmatranje i špijuniranje, da mu USA godišnje daje više od pet milijardi dolara pomoći iz svog državnog budžeta, a još toliko i u najboljem američom naoružanju (itd.), itd.!! A povrh svega tu je još i Svjetski Židovski kongres sa svojom masivnom financijskom pomoći. Dakle, Izrael nije sila od po' kila kao Srbija!

A našoj Hrvatskoj je sve ono gore bilo striktno zabranjeno! „Embargirano“! Cionističko-Američkim i cionističko-Engleskim diktatom nam je određeno da desetkujemo našu pobjedničku Hrvatsku vojsku (HV) i da se (ponovo!) razoružamo, a tu su novu zabranu objeručke prihvatili i Račan i Sanader, odnosno njihovi kilavi ministri obrane Jozo Radoš i Željka Antunović, a onda na veliko iznenađenje nas Hrvata - i najkilaviji ministar obrane Berislav Rončević! No, o tome drugi put, i na drugom mjestu. A ima nešto što još nitko ovdje nije spomenuo (a ja sam to već prvi spomenuo na mojem blogu Semper Paratus Croatiae: Ovo je namjerna, ciljana i vrlo paprena dobrodošlica novo-izabranom američkom predsjedniku Baracku Obami!!

Potpuno je u pravu inž.Damir Kalafatić kada daje usporedbe o broju poginulih u permanentnom ratu između Izraela i Hamasa: omjer žrtava je 100:1 na štetu Palestinaca i njihovog bezkompromisnog Hamasa. A ako pogledamo i s one druge strane crne povijesti, Adolf Hitler i njegovi enormno žigosani i proskribirani nacisti su bili mnogo blaži od današnjih Izraelaca: primjerice, 25:1, odnosno 25 tzv. „građana“ Hrvatske za jednog ubijenog njemačkog vojnika. Međutim, u Srbiji je taj omjer bio četiri puta gori: 100:1, odnosno nacisti su streljali sto Srba i Židova za jednog ubijenog njemačkog vojnika! Znao je dobro Hitler tko su glavni "Troublemakers-i" na ovom dijelu Balkana!

Inače, ja sam osobno bio nekoliko puta u Izraelu- i to nikome ne tajim. Naime, plovio sam na nekoliko njihovih velikih tankera, pa i na njihovom daleko najvećem supertankeru T/T "Adele" od blizu 300.000 tona nosivosti. I hrabro, sada i ovdje, svjedočim da su izraelski Židovi vrlo dobar, štoviše odličan narod. I da je Izrael visokocivilizirana i stvarno demokratska zemlja. I ponosim se što se nisam nimalo prevario kada sam u Radio Televiziji Beograd, gdje sam radio kao tehničar i nepriznati inženjer, na dan početka Arapsko- Izraelskog rata 1967.g. hrabro odbio dati svoj novčani prilog od moje plaće u prilog kukavičkim Arapima, na čelu s kilavim egipatskim maršalom Amerom, nego sam izjavio da sam spreman dati cijelu svoju plaću hrabrim Izraelcima! Njih, hrabrih Izraelaca, tada je bilo samo 2,5 milijuna prema više od 50 milijuna kilavih Arapa! A onda me je pozvao na raport staniviti major Udbe Korać - i to u zgradi RTB-a u Takovskoj 10 u srcu Beograda!

Međutim, malo kasnije se Svjetski Cionizam, nakon pobjede u tom ratu, naglo polakomio i počeo kovati planove o stvaranju Velikog Izraela na tlu palestinske Zapadne Obale (Hebron, Beersheba, Didona, itd.). Počela je užurbana gradnja židovskih naselja na Palestinskoj Zapadnoj Obali (West Bank) i u pojasu Gaze.Tada sam se i ja osobno počeo hladiti prema Izraelu i distancirati se od njegovog narastajućeg militarizma, koji se vidljivo počeo pretvarati u cionistički fašizam!

Napomena: molim oprost zbog iznošenja osobnih iskustava i/ili opservacija.

* * * * *

Ukratko, da zaključim: Ovo sada nije rat pritv Hamasa, nego je ovo rat za stvaranje Velikog Izraela na tlu arapske Palestine i ništa drugo! Glavni problem nije nekakav Hamas, nego su to sve brojnija i brojnija nova židovska naselja na palestinskoj Zapadnoj Obali i u pojasu Gaze! A s tim se hrabri Palestinci ne slažu. Svi to znaju, ali svi šute o tome! Osim toga, ova cionistička agresija na Gazu je istovremeno i u funkciji ponovnog povećanja cijene barela nafte - dakle u prilog i u džepove najvećih židovskih naftnih mešetara, na čelu s Davidom Rockefellerom, neformalnim šefom Cionističke NadVlade svijeta!

Stoga ja, sada i ovdje, dižem svoj glas protiv toga i upozoravam cijeli svijet na to. A jučer sam na mojem trećem blogu Semper Paratus Prometheus objavio jedan devet godina star članak na istu ovu temu: Istina je krenula, i ništa je više ne može zaustaviti (iz knjige Mitovi utemeljitelji izraelske politike sjajnog francuskog Židova Rogera Garaudyja, 1991.g.). A danas ću zamoliti uredništvo HKV-a da objavi jedan moj noviji članak na istu temu Enormne laži o tzv. Holokaustu moraju prestati, kojeg se naš AMAC (amac.hrvati-amac.com) nije usudilo objaviti. Stoga sam ga morao ja osobno objaviti na mojem glavnom blogu Semper Paratus Croatiae i to još 9. veljače 2008.g..

A budući da Cionisti ne odustaju od svojih laži, ni mi nećemo odustati od istine!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: