Saturday, June 6, 2009

Da, zaista, „Tko bi si to mislio“ !!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. 6. lipnja 2009

Uredništvu „Dragovoljca“ (www.Dragovoljac.com)


Komu Treba: Mr. Vincent Degert

Povjerenik EK/EU Zagreb


Da, zaista, „Tko bi si to mislio“ !!


.

Poštovani gosp. Darko Duga!


Dali ste mi – na našem „Dragovoljcu“ (www.Dragovoljac.com), dne 04. lipnja ove 2009.g., u Vašem izvrsnom članku Tko bi si to mislio odličan obrazac za moju Ustavnu Tužbu protiv najnovije (novčane!) kazne meni od 5.000 kuna, koju mi je izrekao sudac Općinskog suda u Bujama, gosp. Tomislav Bilobrk, u čijem Rješenju P-20/04-90 od 22. svibnja 2009.g., na kraju stoji i ovo (citiram):

"Protiv ovog rješenja dopuštena je žalba Županijskom sudu u Puli....

Žalba izjavljena protiv rješenja o novčanoj kazni, ne odgađa provedbu tog rješenja (čl.10. st.11. ZPP)".

Bravo, bravissimo! Upravo tako je glasilo i najgluplje pravilo bivše "JNA", potpuno u duhu zločinačke tradicije "hiljadu srpskih kaplara", ono čuveno : "Izvrši bre naredbu - zločin - pa se na nju žali!".

E, pa nećemo izvršiti kriminalnu i kriminogenu naredbu suca Bilobrka (to je isto kao: autozločin, odnosno samoubojstvo!), pa se nakon toga ionako nećemo moći žaliti Glavnom Kadiji istarskog pašaluka - sada sucu Ustavnog suda R.H. - dr. sc. Aldu Radoloviću!

Nećemo više: "Kadiji se žališ, Kadija te tuži, Kadija ti sudi!". Nećemo više sucu Bilobrku, a niti ustavnom Kadiji Radolović Aldu!

Međutim, tužit ću ja tog ustavnog suca Radolović Alda Europskom sudu za ljudska prava u Strassbourgu!

Pozivam, stoga, neke časne hrvatske pravnike da mi u tome pomognu! Za početak, neka objave obrazac te Tužbe Europskom sudu za ljudska prava u Strasbourgu na našem "Dragovoljcu". Dajte mi, prijatelji, to oružje u ruke! Ostalo ću sam.

A gosp. Vincentu Degertu, povjereniku EK/EU (kome ovu poruku danas šaljem!), preporučujem da R.H. prijavi EK/EU zbog ovakvih - najbrojnijih i najvažnijih kršenja ljudskih prava u Republici Hrvatskoj!

Bilježim se sa štovanjem!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: