Thursday, June 18, 2009

SUDE MI - u Udbomafijaškom "Krivosuđu" - 6.dio

OPĆINSKOM SUDU U BUJAMA 10. lipnja 2009.g.

Na posl. br. P-20/04-90

za: ŽUPANIJSKI SUD U PULI


Ministru pravosuđa R.H.

dr. Ivanu Šimonoviću


Pravna stvar:

Tužitelj: Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

Brtonigla, Kovri 25

Tuženik: Erlić Ivan, Brtonigla, Kovri 25

Radi: iseljenja i naknade dugova i štete


Ž A L B A

TUŽITELJA

Protiv: Rješenja Općinskog suda u Bujama

Pod posl.br. P-20/04-90 od 22. svibnja 2009.g,

zbog:

- bitne povrede odredaba parničnog postupka;

- nepotpuno i tendenciozno utvrđenog činjeničnog stanja;

- pogrešene primjene materijalnog prava;

s prijedlogom:

da drugostupanjski sud ukine pobijano Rješenje, te da suca Tomislava Bilobrka smjesta suspendira iz sudačke službe i preda ga nadležnoj stegovnoj komisiji na daljni postupak.


Obrazloženje


Prije tri mjeseca, 11. ožujka 2009.g. podnio sam svoju Pritužbu protiv suca Općinskog suda u Bujama gosp. Tomislava Bilobrka, naslovljenu Ministru pravosuđa R.H. dr. Ivanu Šimonoviću, kao i Predsjedniku Vrhovnog suda gosp. Branku Hrvatinu. Prva namjera mi je bila upozoriti suca Bilobrka da je potpuno nepripremljen došao na glavnu raspravu u predmetu P-20/04, te da se kloni ishitrenosti u donošenju svoje konačne presude. Ali, ona mu je nažalost već bila donešena sa strane! S koje strane – to neka utvrde viši sudovi.

Druga mi je namjera bila da upozorim više pravosudne i sudske instance na totalnu pristranost i takvo neuredno obnašanje sudačke dužnosti suca Tomislava Bilobrka.

Treća mi je namjera bila da pripremim hrvatsku javnost („jer javnost je smrt za mračne snage!“) na nepoštenu i nemoralnu Presudu koju mi je očito spremao sudac Tomislav Bilobrk i to u sprezi s tuženikovim odvjetnikom Senjak Ivicom, bivšim udbašem iz Doboja u Bosni!

Dakle, to je bila moja osnovna namjera: spriječiti još jednu u dugom nizu isfabriciranih sudskih predmeta i presuda, odnosno nepravdi protiv mene osobno – u Općinskom sudu u Bujama, koje traju već više od pet godina (uostalom, Vrhovni sud R.H. mi je dosudio novčanu naknadu u visini 6.000,00 kn, zbog petogodišnjeg odugovlačenje suđenja upravo u ovom istom /trivijalnom!/ sudskom predmetu

P-20/04). A to me uvjerilo da još uvijek postoji i jedno zdravo jezgro u našem pravosuđu, na koje se časni građani Republike Hrvatske ipak mogu pouzdati!

Nažalost, pokazalo se da ta energična opomena Vrhovnog suda R.H. upućena na adresu Općinskog suda u Bujama i mladom sucu Tomislavu Bilobrku nije bila dovoljna. Očito je da se u tom sudu netko ponovo jako osilio, jer je njegova nova predsjednica Margareta Vivoda jamačno pod zaštitom nekog daleko jačeg i neformalnog centra moći izvan našeg pravosuđa! Hrvatskoj javnosti više ne treba objašnjavati gdje se nalazi taj najjači centar moći, koji vlada „bujskim krivosuđem“! A zna to i EK/EU, posredstvom svog povjerenika u Zagrebu gosp. Vincenta Degerta.

Dakle, nakon što mi je sudac Bilobrk donio svoju nepravednu, nepoštenu i nemoralnu presudu, ja sam uložio svoju Žalbu, koju je on – iz formalnih razloga – ocijenio uvredljivom na svoj račun, te me je on osobno (i u prvom licu!!) kaznio novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 kuna, dakle u visini dvije moje penzije! Stoga ja ovdje i sada predlažem da sada njega nadležni organ našeg pravosuđa kazni novčanom kaznom u visini njegove dvije mjesečne plaće?!

Krucijalno je da sam ja svoju Žalbu na njegovu Presudu P-20/04-87 od 26. ožujka ove 2009.g. predao Općinskom sudu u Bujama 20. svibnja 2009.g., a on je svoje Rješenje o novčanoj kazni

P-20/04-90 donio već kroz ciglih dva dana, 22. svibnja 2009.g., dakle potpuno ishitreno i nedovoljno promišljeno. A i nepropisno! Nezakonito!

Naime, sudac Tomislav Bilobrk se i u ovom slučaju ponio kao „Kadija koji te tuži“, a i kao „Kadija koji ti sudi“! A to jok! Prošla su ta njegova draga turska vremena!

Postavlja se pitanje i tko mu je dozvolio takvo kršenje prava? Njegova predsjednica gđa Margareta Vivoda ili onaj već spomenuti neformalni centar moći, koji vlada u zaleđu Općinskog suda u Bujama?!

Interesantno je da me je kaznio upravo onaj sudac kojeg sam (navodno) uvrijedio i da mi se „sudilo“ upravo u istom sudu koji sam (navodno, i posredno) uvrijedio. A to je pravni prekršaj predsjednice Općinskog suda u Bujama, gospođe Margarete, udate Vivoda! K tomu, isti me sudac kaznio i zbog mog (navodnog) vrijeđanja tuženikovog odvjetnika – punomoćnika Senjak Ivice, i to izvan suda, odnosno izvanraspravno - u svojoj Žalbi. A to jasno otkriva spregu suca Bilobrka s tim udbomafijaškim odvjetnikom Senjak Ivicom! To potvrđuje i činjenica da je sudac Bilobrk odvjetniku Senjak Ivici naknadno odobrio i „Žalbu tuženika“ iako ju je odvjetnik Senjak predao sudu tek 25 svibnja 2009.g., dakle pet dana nakon isteka roka žalbe! Dakle, njemu se sve može!

E, pa ne može tako! I neće moći tako! Jer, „i mi konja za trku imamo!“.

Prije svega, sudac Tomislav Bilobrk se žali(o) na gole istine koje sam ja napisao u svojoj Žalbi od 20. svibnja 2009. na njegovu Presudu P-20/04-87 od 26 ožujka 2009.g. A budući da je bio duboko svijestan snage mojih argumenata, on je pribjegao jedinom mu preostalom “argumentu” – da sam ga svojim istinitim kvalifikacijama uvrijedio. Međutim, njega je stvarno uvrijedila istina koju sam o njemu i načinu njegovog “suđenja” napisao u svojoj Žalbi, kao i u prethodnoj Pritužbi protiv njega osobno ! Stoga je sudac T. Bilobrk smjesta pokušao (spinnom!) skrenuti suđenje na slijepi kolosijek, kako bi izbjegao da se sudi o njegovim prljavim manipulacijama sudski utvrđenim argumentima, koji su jasno utvrđeni još prije pet godina u Djelomičnoj presudi P-20/04-15 od 02. kolovoza 2004.g., poštene (bivše) sutkinje Općinskog suda u Bujama, gospođe Fabiane Kliman! Stoga sam ja njegovo suđenje s pravom nazvao „udbomafijaškim suđenjem“. Uostalom, ni prvim ni posljednjim udbomafijaškim suđenjem meni u Općinskom sudu u Bujama! A to što je on u svojoj Presudi P-20/04-87 ostavio toliko rupa, to je njegov problem! Isto tako, u dlaku isto mi je sudio i bivši predsjednik Županijskog suda u Puli dr.sc.Aldo Radolović, kad je nakon dvije i pol godine odugovlačenja i otezanja ukinuo poštenu Djelomičnu presudu P-20/04-15 od 02. kolovoza 2004.g, sutkinje Fabiane Kliman, zbog čega sam se protiv njega pritužio Vrhovnom sudu R.H. 10. siječnja 2007.g. Pritužio sam se Vrhovnom sudu R.H. na prljave trikove suca Alda Radolovića, koji je također – kao i sudac Bilobrk – namjerno „zaobišao“ ključni Zapisnik P-20/04- 12 od 29. srpnja 2004.g. u kome su srušene sve izmišljotine, neistine, laži i kojekakve druge nebuloze tuženog Erlić Ivana iz Škabrnje, jer se sucu Aldu Radoloviću više sviđao prethodni zapisnik P-20/04-10 od 08. lipnja 2004.g., u kojemu je tuženi Erlić Ivan iznio sve te svoje izmišljotine, neistine, laži i nebuloze! A što je to bilo nego pristranost suca Alda Radolovića?! I sada, nakon skoro tri godine od toga – i suca Tomislava Bilobrka!

* * * * * *

Dakle, da skratim ja sam u svojoj Žalbi od 20. svibnja 2009.g. protiv Presude suca T. Bilobrka

P-20/04-87 od 26. ožujka 2009.g. iznio sve same gole i neoborive istine o sucu Bilobrku i njegovoj presudi, odnosno načinu njegovog suđenja, o njegovoj pristranosti i o njegovom neurednom obnašanju sudačke dužnosti, a on se uhvatio samo za posljednju slamku svog spasa – za moje navodno vrijeđanje njega osobno i njegovog pajdaša, udbomafijaškog odvjetnika-punomoćnika Senjaka Ivice! To mu je posljednja slamka spasa, pred konačan sud o njegovoj nepoštenoj, nepravednoj i nemoralnoj

Presudi P-20/04-87 od 26. ožujka 2009.g. A i tu mu je presudu dostavila pravosudna Udbomafija, nekoliko dana prije posljednje glavne rasprave, 11. ožujka 2009.g. Takvo što nije se dogodilo prvi put u Općinskom sudu u Bujama. Dakle, on je taj dan u sudnici Općinskog suda u Bujama pokušao samo glumatati i pokušao je u to svoje loše glumatanje uvući i mene osobno. No, to mu nije posve uspjelo!

* * ** * *

A o tome da li kod nas postoji UDBOMAFIJA (i njen ogranak: pravosudna Udbomafija), najbolje je pročitati knjigu Ede Ravnikara iz Ljubljane „UDBOMAFIJA“, Založbe Slon, Ljubljana 1995.g.! Ja sam je davno kupio i davno proučio. I našao da je itekako istinita. Gotovo – pa udžbenik!

Sukladno tome, postoje li odvjetnici čije su diplome udbomafijaškog porijekla? One nabavljene u Banja Luci, Doboju, Tuzli, Čačku ili Prištini? Ili u desetak drugih sličnih gradova? Postoje, itekako!! Postoje udbomafijaški odvjetnici – to je žalosna istina. Dakle, ja sam izrekao istinu o odvjetniku Senjaku Ivici. Sjetimo se samo „afere Runjačica“ u Premanturi prije devet godina. Kada je grupa (bivših?) Udbaša iz Bosne, odnosno Doboja, tada ciljano zaposlena u Policijskoj upravi Pula, bila uhvaćena u zemljišno-knjižnom kriminalu. Među njima i Senjak Ivica! Sjetimo se što je o njima u to vrijeme pisao „Glas Istre“! A ja takve članke čuvam u svojoj publicističkoj arhivi! Hoćemo li s time ponovo u javnost? Moji sve brojniji čitatelji na Internetu jedva čekaju takve članke. Od Sidneya u Australiji, preko Stutgarta u Europi, pa do Los Angelesa i Vancouvera u Sj. Americi. A i Bruxelles i Europski sud za ljudska prava u Strasbourgu to jedva čekaju još jednom čuti!

Uostalom, zar Senjak Ivica nije nakon toga bio imenovan i kao Općinski državni odvjetnik u Općinskom sudu u Bujama?! Dakle, i tu „ima jedna tajna veza“, zar ne?!

A sada nešto i o „nepoštovanju suda“. Sjećamo li se još afere sa sudom na Braču, u kojem je predsjednica suda gospođa Domić varala starije građane i sudski im otimala zemlju svojih iseljenih roditelja i rođaka! Slično se mnogim građanima već 15 godina događalo i u mojoj Općini Brtonigli. Meni su, na primjer, tako oteli polovicu mog dvorišta. Prije više od pet godina. I to dvorišta ograđenog solidnim i 150 godina starim i visokim kamenim zidom! A i taj sudski predmet P-171/04 još uvijek čeka na svoje raz-rješenje u Općinskom sudu u Bujama. Skoro pet godina od zadnjeg suđenja! Slično tome čeka i moj drugi i vrlo slični predmet P-244/05, kojeg je vodio časni sudac Zoran Belušić. Nažalost, on je, revoltiran situacijiom u Općinskom sudu u Bujama, dao ostavku i otišao u samostalne odvjetnike. Isto tako je otišla i časna i poštena sutkinja Fabiana Kliman. Predpostavljam da nije izdržala veliki pritisak koju je na nju vršen iz pozadine Općinskog suda u Bujama i to upravo u ovom istom, najtežem i glavnom predmetu P-20/04, koji sada vodi sudac Tomislav Bilobrk. A kako ga vodi – govori i ova moja Žalba. Osma po redu. Plus ona spomenuta Pritužba Vrhovnom sudu protiv dr. sc. Alda Radolovića, sada već bivšeg predsjednika Županijskog suda u Puli. Zbog namjernog odugovlačenja upravo ovog sudskog predmeta P-20/04. Zbog kojeg sam i od Županijskog suda u Puli i od Vrhovnog suda R.H. dobio koliko-toliko pravičnu naknadu zbog odugovlačenja suđenja. Sve to u granicama naših namjerno loše pisanih, loše usvojenih i loše sporovođenih pravosudnih zakona.

No, to je druga priča. Koja se može se čitati u desetak nastavaka na moja tri bloga na Internetu, primjerice na „Semper Paratus Croatiae“ (com), kao i na portalu www.Dragovoljac.com. A bilo je toga prije dvije godine na i portalu AMAC-Hrvati (www.amac.hrvati-amac.com. „Ne bomo se vdali več!“.

Ključna je činjenica da su sve te „pravne mućke“ u Poglavarstvu Općine Brtonigla „pravno“ servisirali dvojica udbomafijaških odvjetnika – ovdje spomenuti Senjak Ivica i njegov stariji ortak Slaviša Perović, inače „gospodar 'krivosuđa'“ Općinskog suda u Bujama! I zbog toga sam se pritužio Županijskom sudu u Puli – protiv predsjednice Općinskog suda u Bujama gospođe Margarete Vivode (udate Vivoda!). To sam učinio još početkom prosinca prošle godine (pisano 03. prosinca 2008.g.). Predmet glasi: „Pritužba protiv predsjednice Općinskog suda u Bujama, gospođe Margarete Vivode, zbog njene pristranosti, neurednog obnašanja njene sudačke dužnosti, te njenog opstruiranja i namjernog odugovlačenja mojih sudskih postupaka“.

Dakle, da zaključim: sudac Tomislav Bilobrk me svojom Presudom P-20/04-87 namjerno oštetio za preko 215.000 kn. Zašto – to neka on sam objasni. Zaklanjanje iza korumpiranog sudskog vještaka inž. Ante Bandića iz Buzeta neće mu proći!! A tu još nije uračunato mnogo drugih stvari, primjerice da mi je tuženi Erlić Ivan bio zapalio voćnjak u kome je izgorilo oko 50 stabala voćaka, da mi je demolirao stan na II. katu moje dvorišne kuće, da ga je skoro potpuno opustošio, da mi je upropastio dvorište, da mi je deformirao veliku pergolu, da mi je sjekao debele grane dvije loze u pergoli, da mi je sjekao donje grane dva velika stable oraha u dvorištu, itd. I sve to nije bilo dovoljno sucu Bilobrku, koji se nećkao da li bi ili ne bi donio bilokakvu svoju Presudu! Ne da mu se suditi! I nije bio spreman suditi!

E, pa vrijeme je da se sada njemu sudi! Dosta je bilo ovakvih sudskih i “pravosudnih” lakrdija!

Uostalom, zar je za časnu dužnost suca dovoljna samo diploma nekog pravnog fakulteta?? Pa te se diplome prodaju za 500 eura!! A što je s moralnim likom pojedinih naših sudaca? Tko to provjerava, tko to nadzire?

Na kraju:

predlažem da drugostupanjski sud ukine pobijano Rješenje posl.br. P-20/04-90, od 22. svibnja 2009.g. te da suca Tomislava Bilobrka – zbog niza neoprostivih propusta - smjesta suspendira iz sudačke službe i preda ga nadležnoj stegovnoj komisiji na daljni postupak. Predlažem, također, da ga se za početak kazni novčanom kaznom u visine dvije njegove sudačke plaće! (Utuk na utuk!).

Zbog svega ovdje iznesenog, držim da je pobijano Rješenje, posl.br. P-20/04-90 doneseno na temelju pogrešnog i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja, te je stoga neminovno došlo i do pogrešne primjene materijalnog prava.

Izjavljujem stoga ovu Žalbu i predlažem da se istu sa cijelim sudskim spisom proslijedi na Županijski sud u Puli, kojemu, nadalje, predlažem da žalbu usvoji i preinači pobijanu Presudu Općinskog suda u Bujama, na način da tu Presudu ukine, i predmet vrati na ponovno raspravljanje, ali pred dugim sucem. A po mogućnosti i drugim sudom - primjerice u Poreču.

Bilježim se sa štovanjem!

u Brtonigli, 10. lipnja 2009.g. Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

No comments: