Friday, August 20, 2010

Imperija UDBE s Pantovščaka mi uzvraća mi udarac

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. 12.-20.aug./kolovoz 2010.

Imperija UDBE s Pantovščaka mi uzvraća udarac !

Već desetak dana napadaju me hakeri UDBE s Pantovščaka, na kojem je prijestolje tovarišča YU-sipovića. A prije tri dana su mi oduzeli i telefonsku paricu za moj modem. Stoga me nema na mojim blogovima već nekoliko dana.

Moj internetski provider Optima je triput intervenirao prema T-com-u Ivice Mudrinića. Tript u ništa! Prije dva dana i ja sam osobno intervenirao prema T-com-u. Opet ništa.

Dakle, tko će zaustaviti UDBU s Pantovščaka?

Ako neće nitko drugi, onda ću ja sam!

Ali, neka se onda maknu u stranu svi ekskluzivni Hrvati 'Hrvatskog slova' i HaKaVe-a.

Kad tenkovi ponovo zatutnje cestama Hrvatske, neka se mravi bez muda maknu ustranu!

Ante Rokov Jadrijević
Semper Paratus Croatiae

No comments: