Monday, October 25, 2010

Ja u klin, Vi u ploču, gosp. 'Nikola'...


AMAC-Hrvati.com/ Polemika: Jadrijević -'Nikola' – 3. dio /23. okt./list. 2010.

23-10-2010 22:31


Ja u klin, Vi u ploču, gosp. 'Nikola'...


.... ja u špade, Vi u kupe!


Kasnim u svom odgovoru, jer su me opet 'posjetili hackeri UDBE s Pantovščaka - ili njihovi saveznici i drugovi iz tzv. 'Jugosfere'.


Dakle, koliko se sjećam, Vi ste se na mene zakačili kao neki Čičak, samo zato što sam u svom komentaru citirao Jeana Zieglera i Josepha Stiglitz-a. Pa što onda? Korektan citat nije mogao biti razlog (ili uzrok!) vaše zapjenjenosti spram mene. A to znači da je Vama ustvari zasmetao moj zaključak. Koji? Evo ovaj:


'Je li sad jasnije tko vlada Hrvatskom? I tko su njihovi namjesnici u Hrvatskoj? To su Namjesnik Ivo YU-sipović na Pantovščku i Namjesnica Jaca Vlaisavljević u našim Banskim dvorima!'.


Ja trenutno ne vidim drugog razloga! Osim ako ste Vi ipak onaj 'Nikola' od prije godinu i više dana, koji se često znao zakačiti na mene.


Na Vaše insistiranje, ponovo sam pročitao str. 41. knjige Nobelovca Stiglitza i našao da ga krivo citirate (istrgnuto iz konteksta) i da ga krivo interpretirate. I to sam Vam rekao u slijedećem komentaru ove naše polemike.


Međutim, Vi ste opet nezdravo insistirali da ponovo pročitam str. 150. i str. 152. Učinio sam i to i došao do još goreg zaključka: da Vi - pošto-poto - pokušavate jednu veliku knjigu od 300 stranica svesti na svega nekoliko istrgnutih rečenica.


Dakle, ja ne vidim nikakvog razloga da s jednim takvim fantomskim 'Nikolom' nastavim polemiku.


Još nešto: uočio sam veliku razliku u interpretacijama nekih za mene manje važnih činjenica, a uočio sam i čudne datume Vaših reagiranja-komentara na moje komentare. Evo samo jednog primjera: moj komentar "Gosp. 'Nikola', recite nam Vaše prezime" ja sam dovršio i stavio na AMAC 20-10-2010 u 21:49 (tako kasno jer su me napadali hackeri...), a Vi ste već sutra ujutro u 09:41 stavili svoj odgovor meni pod istim naslovom!


E, sada moje zadnje pitanje Vama: Tko vam piše te velike, vrlo dugačke i komplicirane tekstove s brojnim citatima iz knjige Nobelovca Stiglitza - dok Vi noću spavate? Je li kodno ime 'Nikola' ustvari skupno ime grupe 'cyber-ratnika' novog specijalnog rata UDBE s Pantovščaka protiv nove hrvatske Države? Istih onih koji tako često blokiraju moje računalo, oduzimajući mi i kradući moj identitet? Sinoć iza ponoći to je bila krađa mog ID broja/znaka, prošli put je to bila krađa/zamjena mojih DNS brojeva. Što me čeka slijedeće ???


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

(hrvatski socijal-radikal)


No comments: