Friday, December 12, 2008

UDBOMAFIJAŠKA „PRAVNA DRŽAVA“ !!

AMAC/ Spectator: „Korak prema pravnoj državi, dva prema hajdučiji“

Komentar A.R.J. 12. prosinac 2008.

UDBOMAFIJAŠKA „PRAVNA DRŽAVA“ !!

Bravo g. Spectator, bravo AMAC-Hrvati!! Gosp. Spectator, dali ste nam temu i materijala za dva mjeseca "reagiranja".
No, za početak ja ću osobno krenuti od jutrošnje emisije Hrvatskog radija "U mreži prvog", koja je u najužoj svezi s ovom Vašom i našom temom, a posebice mojom, jer sam o tome često pisao ("Hrvatskim pravosuđem vladaju diplomirani kriminalci"!). Uostalom, moj drugi blog "OHRANA Semper Paratus" služi samo za takve teme. Za borbu protiv Udbe i Udbomafije, za borbu protiv Pete kolone, za borbu protiv judeomasonerije, odnosno cionizma, te povrh svega još i „crvenog fašizma“!

Dakle, jutros u emisiji HR1 "U mreži Prvog" (koju njeni voditelji drsko i bezobrazno nazivaju "Glas Javnosti") bila je tema nagrada HHO-a Glavnom državnom odvjetniku Mladenu Bajiću. Voditelj te emisije je bio već prilično ozloglašeni novinar Miroslav Zadro. Taj m...c već dugo vremena zloupotrebljava tu i još dvije slične emisije („Puls javnosti“ i politički „Poligraf“) za svoje beskrajne brbljarije o svemu i svačemu, a sve u cilju da bi na svaki način spriječio da se čuje autentični "Glas javnosti"!! To me je ponovo toliko naljutilo, da sam zgrabio svoj telefon i zamolio telefonisticu da me uvrsti u red za javljanje. Ona mi je rekla da sam odmah na redu. Ali ... taj opskurni Miroslav Zadro je (valjda već znajući da sam ja, a i moj telefon, na "njihovoj" (UDB-inoj!) crnoj listi počeo je još više i više brbljati ... i tako još novih i punih deset minuta, iznova kao tobože nastavljajući razgovor s don Ivanom Grubišićem (koji je jučer napokon već jednom istupio iz članstva HHO-a. A dugo mu je trebalo... da vidi u kakvom se to sotonerijskom društvu „družio“)! I tako je stigao kraj te emisije tobožnjeg "glasa javnosti" - jer "javnost" - to je on Miroslav Zadro. Tako sam i ja – kao i bezbroj drugih Hrvata - „izvisio“. Da, ali ja nisam kao drugi... !

A evo što sma ja htio reći u eter tog lažnog "Glasa Javnosti":

"Gospodine Miroslave Zadro! Zašto opet zloupotrebljavate ovaj vaš navodni 'Glas Javnosti' svojim beskrajnjim brbljarijama o svemu i svačemu, osim onoga što je u interesu prave hrvatske javnosti, a sve u cilju da nas Hrvate preveslate žedne preko vode?
Zašto niste krenuli od poznate činjenice da se nedavno u HHO vratio bivši predsjednik HHO-a Ivan Zvonimir Čičak, a s njime se u HHO vratila i njegova (bivša?) UDBA! I što se onda moglo očekivati od takvog HHO-a, nego da nagradu za obranu i očuvanje ljudskih prava dodijeli - ni manje ni više nego - Mladenu Bajiću, glavnom državnom tužitelju. A to je ujedno i nagrada njegovom UDBO-mafijaškom državnom odvjetništvu, prepunom (bivših?) Udbaša".

Napomena: kad nađem malo više vremena, napisat ću o tom opskurnom Miroslavu Zadri nov i opširan članak, pod naslovom: „Ubit ću te Gade, na kraju balade“. Naslov ću posuditi od francuskog književnika i komediografa Edmonda Rostanda, točnije iz njegove tragikomedije „Cyrano de Bergerac“ , napisane 1897.g. (itd.). Prvu filmsku verziju te tragikomedije, onu iz 1950.g. s Jose-om Ferrerom, gledao sam kao osnovnoškolac u Poreču 1951.g.

* * * * * *
Toliko o tome. Nadam se da se nisam previše udaljio od teme koju nam je maestralno zadao gosp. Spectator i naš portal AMAC-Hrvati. A sada tek u najkraćem da ad hoc odgovorim na samo neke punktuacije našeg gosp. Spectatora.

Citiram: "Što dakle rade pravosudni organi, javni tužilac, suci i svi ostali zaduženi za funkcioniranje pravnog sistema u Hrvatskoj?".

Rade ono što im odredi Capo Udbomafioso Mladen Bajić i njegov Capo di tutti capi Udbomafiosi - predsjednik R.H. Stipe Mesić!

To sam napisao - i to baš u ovoj formi - već više od deset puta, a sve sam to napisao i bivšoj ministrici pravosuđa gđi Ani Lovrin i sve poslao i gosp. Vincentu Degertu, komesaru / amabasadoru EK/EU u Zagrebu. Pretendiram da i zbog toga Hrvatska još nije primljena u EU. Već pet godina! Jer ne želimo samo tako ući u Europsku Uniju, kamo mi Hrvati po svom povijesnom i civilizacijskom habitusu odavno već spadamo. Mi želimo da nas EU prihvati ovakve kakvi smo: kao gord i ponosan, kao radišan i pošten narod, nesklon dosadašnjem balkanskom pljačkaškom i razbojničkom načinu života i „privređivanja“.

Drugim riječima, može premijer Ivo Sanader skidati svoje gaće pred svim komesarima EK/EU, ali nećemo mu dozvoliti da u EU uđe četveronoške i skinutih gaća, jer on nije Hrvat i ne predstavlja nas Hrvate! On je izdajica Hrvata! Mi Hrvati nismo četveronošci kao Sanader, i ne skidamo svoje gaće ni pred kime! To smo pokazali u Vukovaru, Bogdancima, Nuštru, Gospiću i diljem naše Domovine u u našem svetom Domovinskom ratu, od 1991. do 1995.g. A to već i vrapci u Bruxellesu dobro znaju i cvrkuću na krovovima palače EU-a!

Pravi gospodar (Kaosa) u našem "pravosuđu" jest Mladen Bajić, na čelu svog Udbomafijaškog GDO-a, a iznad njega je Haaški namjesnik, poslovođa i marioneta tzv. "predsjednik" Stipe Mesić. A njih dva djeluju selektivno - i to je pravi odgovor na pravo pitanje gosp. Spectatora.

To je i odgovor na njegovo pitanje "Oportunost u radu pravosudnih organa R.H.?

Citiram još i ovo: „Uskok je bio na ekonomskom, ali ne i Pravnom fakultetu.... a onda je sve svojom intervencijom zaustavio predsjednik Mesić". Dakle, dokaz više tko je "pravi gospodar kaosa u našem pravosuđu" (taj članak se može pročitati na mojem drugom blogu „OHRANA Semper Paratus“). Uostalom, volio bih viditi Mesićevu diplomu i indeks s tog istog Pravnog fakulteta u Zagrebu! Ondašnjeg komunističkog pravnog fakulteta u Zagrebu!

Citiram još i ovo: "Ako Ustavni sud R.H. nije u stanju procesuirati ni samo jedan od 250 aktivnih sudskih slučajeva Milana Bandića /'jer nije vrijeme'/...", onda je vrijeme postaviti pitanje tko vlada i tim 'Ustavnim sudom R.H.' ?!! I tamo se ugnijezdila UDBA i Udbomafija, a tko u to ne vjeruje neka upita novog ustavnog suca Alda Radolovića, bivšeg predsjednika Županijskog suda u Puli, kojeg sam ja u svojoj Pritužbi Vrhovnom sudu R.H. izravno optužio da je glavni 'Capo Udbomafioso' u Županijskom sudu u Puli!! A umjesto d bude smijenjen i nečasno otpušten iz državne službe, njegova ga je Udbomafija lansirala u Ustavni sud R.H., u kome je odmah izabran i za njegovog podpredsjednika! O tempora, o mores!

Citiram još i ovo: "Ako predsjednik države Mesić može zaustaviti nezaustavljivi USKOK, o kakvoj mi to pravnoj državi Hrvatskoj govorimo?".

Moj odgovor je već odavno poznat (još iz hrvatskog 'Fokusa' od prije šest godina!): Radi se o Mesićevoj Udbomafijaškoj "pravnoj državi"!

Toliko za ovaj put.

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.
(hrvatski socijal-radikal)

P.S.: Ako sam bio preopširan - a jesam - neću se naljutiti ako me Uredništvo AMAC-a izbriše. Ionako će ovo biti obljavljeno i na mojem glavnom blogu Semper Paratus Croatiae)
A.R.J.

No comments: