Thursday, January 1, 2009

Ne palamudite, lažni Erazmusi !!

AMAC-Hrvati/Sanader ili gdje je kraj tome ludilu?/Erazmus-Uvrede-2/ 1.siječanj 2009.

Prošireni komentar A.R.J.

Ne palamudite, lažni Erazmusi !!

G.lažni Erazmuse! Spominjete neku svrhu komunikacije. E baš ste našli komu ćete držati vaša predavanja o komunikaciji. Zar meni koji sam još 1985.g. vašom cenzurom isključen / ekskomuniciran iz hrvatske javnosti (primjerice iz vašeg komunističkog Danasa ondašnjeg Glavnog i odgovornog urednika Dražena Vukova-Colića, kasnijeg Mesićevog amabasadora u Beču!)?! I to nakon što me je u Puli 15. ožujka 1983. osudio na godinu dana zatvora (po zloglasnom članku 133 KZ Jugoslavije) sudac Milan Petović! Jer sam javno govorio da je Tito (u svojoj 88.g. života) bio senilni starac , a onaj njegov tupavi Edvard Kardelj bio obični, odnosno zadrti seoski učitelj i nenadmašni glupak, sa svim onim njegovim (i vašim!) OOUR-ima, SOUR-ima, TOZD-ovima i SOZD-ovima! A vi ste mu Erazmusi za sve to frenetično pljeskali! A u vašoj Borbi sam nekoliko godina kasnije napisao: U ovom stoljeću glupih aplauza, jučer si bio luđak, danas si genije, a sutra ćeš biti nenadmašni glupak!. Sjeća li se još itko većih ideoloških budalaština od tih Kardeljevih?

Uostalom, u ono vrijeme su me zvali Nepodmitljivi! Jer sam otvoreno i javno tvrdio da se sve ono komunističko smeće neće nikad moći očistiti bez jedne stare giljotine, koju ću ja kad-tad posuditi iz pariškog muzeja L'Hotel des Invalides (u kojem je i grob Napoleona).

A danas,kao što vidimo, vratili su nam se skoro svi komunistički vampiri. Jer smo zaboravili pripremiti dostatan broj glogovih kolaca za sve njih.

Dakle, zanimljivo, i vi dijelite moju zabrinutost za budućnost građana Hrvatske?! Zar samo građana? A što je s nama Hrvatima? Vaši građani su, naime, u posljednjih devet godina prolazili triput bolje od nas Hrvata! Račan je zbog vas zadužio Hrvatsku za najmanje još dodatnih 8 milijardi eura! A i Sanader za još najmanje sedam milijardi eura! Jer ste pod zaštitom kao nebeski narod.

Spominjete i potrebu za (novom) monolitnosti. Time otkrivate vaš pravi ideolški profil, zar ne?

A spominjete i mene osobno kao zlostavljano dijete. A otkud Vi to osobno znate? Otkud vam to, vi lažni Erazmuse? Vi dakle imate u rukama moj dossier iz UDBE! A ja ga u P.P.Umag osobno nisam mogao dobiti ni 1993.g., jer je to bio zabranio Josip Manolić! A ne mogu ga dobiti čak ni danas, jer nemam odobrenje s Pantovščaka od Budimira Lončara, Josipa Manolića, Josipa Perkovića i ostalih Udbaških bandita, koji danas Pantovščakom i Hrvatskom!

A Vi to lažni Erazmusu možete dobiti?! Dakle, legitimirali ste se!

Pa, na kraju, isto onako kao što sam Vašeg prijatelja g. Milivoja upitao poznajemo li se mi dva i osobno, to isto pitam sada i Vas?! Poznajemo li se i mi dva osobno? Prezivate li se Vi možda i osobno Štrbac?!!

Inače, ja itekako jesam bio zlostavljano dijete! Od moje pete godine u domu za djecu palih boraca tzv. NOR-a u Kaštel Lukšiću, pa preko doma u Dubrovniku, Filip-Jakovu, Zadru i Poreču, pa nakon toga u JNA prošao sam staljinistički ruski drill, muštru i dresuru za Titovog Janičara. Dakle, bio sam itekako sustavno zlostavljan! Ali me to nije ubilo, nego me je naprotiv očvrsnulo! Ono što te ne ubije, to te očvrsne! I zbog toga me nisu uspjeli izdresirati, Jer se nikad nisam odrekao svojeg majčinog mlijeka i svojega JA! A nisu ni brojni drugi Hrvati! Hvala Bogu! Hvala Bogu ga ima Boga! On dugo čeka, al' gadno udara - rekao je, napisao je veliki rusko pisac i prorok Aleksandar Soljženjicin. Uostalom, on je prošao sve to deset puta gore od mene. I on od toga očvrsnuo!

Ante Rokov Jadrijević

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: