Thursday, January 1, 2009

Erazmus Gilda ili Erazmus Zvečarka??

AMAC-Hrvati/ Sanader ili gdje je kraj tome ludilu?/Erazmus/uvrede 31-12-2008 21:52

Prošireni komentar A.R.J. 1.siječnja 2009.

(Sretna Nova 2009.g. svima našima!)

* * * * *

Erazmus Gilda ili Erazmus Zvečarka??

Najprije se javio stanoviti g.Milivoj, a evo na kraju i stanoviti Erazmus". Valjda ne onaj pokojnik iz Amsterdama? G. Milivoju sam već odgovorio i na Amac-Hrvatima i na ovom mojem blogu: Dostojan i vjerodostojan je g. Spectator !, dne 17. prosinca 2008.g. A danas da odgovorim i stanovitom “Erazmusu”.

Ne vjerujem da se njegova nova kritika (Uvrede) odnose na izvrsne komentare gosp. Zvonimira i gosp. Branimira. Vjerujem da se to najviše odnosi na moj tekst, kojemu sam zaboravio dati naslov - ali eno ga na Semper Paratusu Croatiae!). Pa da vidimo što Goldštajnovim i Pusićkinim Erazmusima najviše smeta?

Smetaju im izrazi kao Staljinova kopilad, Ždanovizam, gulanferi iz Banskih dvora i iz Hrvatskog Sabora, Sanaderova pljačkaška elita, Sanaderova politika guzice, te na kraju i izraz ZVEČARKA. Dakle, tu smo!

Smeta vam dakle istina, Goldštajnovi i Pusićkini Erazmusi, pa tražite akademski razgovor u bijelim satenskim rukavicama, tražite celofan u koji biste umotali naše za vas neugodne istine.

Međutim (i nažalost), ja nisam Zoščenko i nisam kao on i Vsevold Ivanovič, njihov Serapionov brat, nemam ja njihov literarni talent. A nisu više ni ona Staljinova i Titova Olovna vremena! Za razliku od Zoščenka i Vsevolda Ivanova ja sam odabrao stil i argumentaciju vašeg velikog i nikad prežaljenog Vladimira Iljiča Uljanova - Lenjina, pogotovu ono iz njegovog životinjskog i zvjerskog obračuna s Renegatom Kautsky-jim! A to nikad nije nimalo smetalo ni Slavku Goldsteinu, ni ocu Vesne Pusić i Zorana Pusića, univ. Profesoru Eugenu Pusiću. A danas - alaj smo se nešto mnogo profinili!

A što je s uvredama vašeg Ciganina-Predsjednika, koji već devet godina sustavno vrijeđa nas Hrvate. Naziva nas seronjama, guskonoscima, konjovodcima, ustašoidima, pa čak i Gadovima i to samo zato što se ne slažemo snjim!

Gdje ste bili vi Erazmusi kada sam ja 28. rujna 2006.g. napisao onaj svoj odgovor opskurnom i vulgarnom Stipi Mesiću, pod naslovom Staljinoidi vs. Ustašoidi (ili :embargo na mozak i jezik predsjednika Stjepana Mesića)?? Gdje ste onda bili?

Bili ste cenzori!! Ave Censore, morituri te salutant, odgovorio sam nakon toga i Velikom Censoru Ivi ZERP-u Sanaderu, koji je zabranio Fokusu objavu tog mog članka i smjesta sanaderizirao naš hrvatski Fokus. E, sada vrištite i sikćete kao vlaška zmija u procjepu. Škrgućete zubima, jer, eto, ne možete cenzurirati Internet. A prije nekoliko mjeseci požalila mi se (tadašnja) administratorica iz Beča da joj preko Pantovščaka stalno pravite psine i šaljete vaše udbaške viruse i pravite druge smetnje i podvale! A to se dešava i na mojem blogu Semper Paratus Croatiae! Ali nećete još dugo! Nećete izbjeći lustraciji i zabrani vaše UDBE kao zločinačke organizacije. Sudit ćemo vam čak i u odsutnosti!! Kao što to već radimo i Vašem ruskom dotepencu Titu.

A ako posustane naš AMAC, nećemo mi ostali semper paratusi croatiae! A ima nas opet sve više. Jer dok je srca, bit će i Kroacije! (A.G.M.)

Ante Rokov Jadrijević

(hrvatski socijal-radikal)

No comments: