Saturday, October 16, 2010

Polančec: Šeks mi je prije mjesec dana rekao da sam već osuđen i da optužim Sanadera!

www.index.hr

www.index.hr/vijesti/clanak/polancec-seks-mi-je-prije-mjesec-dana-rekao-da-sam-vec-osudjen-i-da-optuzim-sanadera/518115.aspx

petak, 15.10.2010 20:15

Polančec: Šeks mi je prije mjesec dana rekao da sam već osuđen i da optužim Sanadera!

KLJUČNI PODACI

  • Polančec: Kosorica je mene zvala na sastanak
  • Kaže da mu je Šeks unaprijed rekao da je osuđen
  • Šeks mu je, tvrdi, rekao da optuži Sanadera

Piše: P.Vidov
petak, 15.10.2010 20:15

DAMIR POLANČEC nakon sastanka s Jadrankom Kosor otišao je kod javnog bilježnika Nikole Bakrača i kod njega ovjerio izjavu u kojoj iznosi vrlo neugodne optužbe na račun svojih bivših kolega iz stranke. Polančec se, kako sam kaže, na bilježenje izjave odlučio nakon što je Kosorica izjavila kako njihov sastanak nije bio tajan i nakon što je Mladen Bajić rekao da je o tom sastanku načinjena službena bilješka. Svoju izjavu Polančec je e-mailom poslao Indexu i ostalim redakcijama.

"U posljednje vrijeme događa mi se da stalno moram podsjećati neke moje bivše kolege na događaje koje su 'zaboravili'. Upravo stoga sačinio sam i pisanu izjavu o mojim kontaktima sa vodećim ljudima HDZ-a od mog izlaska iz zatvora do dana nastanka izjave s posebnim osvrtom na 'slučaj konvalidacija'. Pri tome napominjem da sam izjavu ovjerio kod javnog bilježnika te vam istu dostavljam u prilogu i molio bih da istu objavite. Nakon što ju pročitate i vi i hrvatski građani, vjerujem da će svima biti jasno kako određeni sustavi funkcioniraju", stoji u Polančecovom e-mailu.

Polančec kaže kako su ga iz HDZ-a kontaktirali u roku od 24 sata nakon što je izašao iz Remetinca i pitali ga želi li se sastati s Kosoricom. "Dakle: oni su kontaktirali mene!", posebno ističe Polančec, ali ne želi otkriti ime posrednika koji mu se javio u ime glavnog tajnika HDZ-a Branka Bačića. Polančec kaže da je bio vrlo revoltiran postupkom stranke prema njemu te je zbog toga njegov odgovor glasio: "Čekam sastanak do kraja srpnja. Ukoliko se do tada ne dogodi, ne morate mi se više javljati".

"Do sastanka nije došlo u roku u kojem sam ja to tražio, a posebno ne u tom sastavu", tvrdi Polančec u izjavi uz napomenu kako je tražio da na sastanku bude i posrednik s kojim je kontaktirao jer je on jedini kojem je u potpunosti vjerovao. No, i dalje je, kako tvrdi, vjerovao da niti jedan pojedinac ne može biti iznad stranke, zbog čega se suzdržao od medijskih napada na HDZ.

Kosorice, objavi tonski zapis sastanka s Polančecom!

"U periodu od 20. kolovoza do 2. rujna obavio sam razgovore sa Lukom Bebićem i Ivanom Jarnjakom", tvrdi Polančec i dodaje kako im je rekao da nema povjerenja u hrvatske institucije pravosuđa, kao i da su ga već kontaktirale međunarodne institucije koje se bore protiv korupcije i organiziranog kriminala. Tek tada se Polančec sastao s Kosoricom, i to, kako kaže, na njenu inicijativu.

"Danas sam zgrožen činjenicom da je taj razgovor sniman i da je o istom, kao što kaže Mladen Bajić, napravljena bilješka. Stoga sam apsolutno zainteresiran da se ista objavi, ali uz objavu i tonskog zapisa, jer zabilješki koju je ona ili netko po njenom nalogu sačinio - ne mogu vjerovati!", kaže Polančec.

Ističe kako ga je premijerka prilikom razgovora šokirala. Najprije ga je, tvrdi, krenula zagrliti iako ga je ranije u svojim izjavama razapinjala "a pri tome cijelo vrijeme šuti o odlukama koje su zajedno donosili". Polančec je Kosorici također kazao da je Uskoku ponudio nagodbu u slučaju nepotrebne studije, ali je ona odbijena. "To je značilo da će mi se, za nagradu što sam riješio ogromni problem Vlade, stranke i države, a to slučaj radnika Borova svakako jest bio - tražiti bezuvjetna kazna zatvora. Njen komentar na to je bio: strašno... užasno... i kako mi se sve ovo događa, jer sam jednostavno bio krivi čovjek na krivom mjestu u krivo vrijeme..."

Šeks mu rekao da ga čeka bezuvjetni zatvor

Kosor ga je, tvrdi Polančec, također pitala je li razgovarao s Vladimirom Šeksom "koji sigurno može pomoći jer je u dobrim odnosima sa sucem Turudićem!" Kosorica mu je, kako kaže, na kraju obećala pomoći kako god može. "Od tapšanja po ramenu, rame me još i danas boli...", sarkastičan je Polančec. Nakon toga susreo se Polančec, kako kaže, i sa Šeksom, također na njegovu inicijativu, ali preko drugog posrednika.

Šeks mu je, kaže Polančec, rekao da mu u slučaju Miletić više nema pomoći, ali i da bi sve moglo biti u redu ako na sudu kaže da je radio po nalogu Ive Sanadera, odnosno da će mu obrana biti bolja što više puta spomene Sanadera.

"Sanader je za mene - zrak! Dakle: kao da ne postoji, jer mu je bio red da se javi mom odvjetniku ili supruzi i barem pruži verbalnu podršku nakon što sam zatvoren", navodno je bio Polančecov odgovor Šeksu. No, također kaže kako mu nije bio spreman natovariti nešto što nije istina, jer mu Sanader nikad nije rekao da plati odvjetnika kroz studiju iako je, kako kaže, sve postupke koordinirao s njime.

"Šeks me na to pogledao i rekao da je presuda meni već donijeta i da razmislim o svemu... pri tome mi je rekao da se radi o bezuvjetnoj presudi, te je počeo podizati i spuštati mali prst desne ruke!!! Upitao sam ga: znači li to godinu dana bezuvjetnog zatvora na što smo obojica zašutjeli; ja u šoku, a on netremice me gledajući i potvrđujući klimanjem glave koje se meni činilo da traje barem minutu", zaključuje Polančec u izjavi koja je kod bilježnika ovjerena 27. rujna.

******

Komentar A.R.J.

Dakle, tako 'funkcioniše' naše Udbomafijaško 'Krivosuđe'!! Dakle, dovoljan je mali prst desne ruke najvećeg Zloduha HDZ-a i najvećeg Zlotvora Republike Hrvatske Vladimira Šeksa – gospodara abolicije, amnestije ili – robije?! A čemu onda služi sudac Ivan Turudić?

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

(hrvatski socijal-radikal)


No comments: