Sunday, February 28, 2010

Koji ZUB, čiji ZUB - Udbaški ZUB?


Amac-Hrvati.com/Spectator. „Bog dao, Bog uzeo“/


Komentar na komentar:“Najbolji tekst o poljoprivredi..../ZUB....


Koji ZUB, čiji ZUB - Udbaški ZUB?


Evo Vam još jednog odgovora, gosp. „ZUB“!


Dakle, ukratko: Živim već preko 35 godina u malom selu Kovri kod Brtonigle ("Malvasia City"!). Obrađujem dva velika vrta, imam voćnjak i nešto zemlje u svom posjedu. Imao bih i više, ali me IDS-ova UDBO-Mafija i Udbomafijaška Općina Brtonigla progone i šikaniraju već više od deset godina. U idući petak (5.ožujka 2010.g.) imam 31. suđenje u Općinskom sudu u Bujama, kojim iz pozadine i dalje vlada Udbomafijaški ZOU Slaviše Perovića i Ivice Senjaka (bivšeg udbaša iz Doboja u Bosni)!


A 15. travnja imam i 32. suđenje! Tuži me Udbomafijaška Općina Brtonigla, jer im ne dam polovicu svog dvorišta..., koje bi "Il grande Sheriffo" Franco Cattunar dao svom tetku Vittorinu Melonu (82 godine), samo zato da mi njegov ksenofobični IDS napakosti...


Čitajte o tome na našem istarskom Barkunu.hr/ ima toga na tone kod njih!


Hoćete li još toga? Dođite na moj blog OHRANA Semper Paratus i čitajte nadaljevanku SUDE MI... Ili još bolje: pitajte Vašeg Udbomafijaša Mladena Bajića, glavnog državnog odvjetnika o tome. Žalio sam mu se šest put i od njegovih zamjenika šest put dobio nemušte odgovore....Čitajte, čitajte..."jer kad prestaneš čitati, prestaješ i misliti" (Denis Diderot).


Dakle, znam što je traktor, itekako dobro znam. A jedan manji i imam u svom vlasništvu.


A znam nešto i o brodogradnji! Bio sam 1991./1992. g. predsjednik sindikata u brodogradilištu Viktor Lenac u Martinščici - Rijeka. Znam više o tome nego cijela Tvoja prokleta UDBA - Udbašu „ZUB“!


A što Ti znaš o svemu tome??


Inače, ispričavam se za ovaj ton i ovaj stil čitateljima i uredništvu našeg AMAC-a Hrvata. Već sam upozoravao da nam UDBa ubacuje svoje provokatore.


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

OHRANA Semper Paratus (com)


No comments: