Sunday, February 28, 2010

"Lako ti je poznati Udbaša...


AMAC-Hrvati.com/Spectator: „Bog dao, Bog uzeo“/


28-02-2010 21:39


komentar na komentar(3): Ante Rokov Jadrijević


"Lako ti je poznati Udbaša...


... krivo hodi i lijevo zanaša"!


Dakle, sada i dovijeka: sutra ujutro idem na megdan udbašu Mirku Grujiću iz Doboja u Bosni, koji je prije šest-sedam godina bio zamjenik šefa Ureda načelnika policije Pule, a koji je već tri ili četiri godine ODO Buje (općinski državni odvjetnik u Bujama), da ga upitam za njegovo junačko zdravlje! Da ga upitam gdje su izvješća naše Krim-policije iz Umaga o kriminalnoj, odnosno pljačkaškoj privatizaciji društvene imovine u mojoj Općini Brtonigla, koju je sproveo naš IDS Ivana Jakovčića i Damira Kajina, a sve u režiji Udbomafijaškog ZOU Slaviše Perovića i Ivice Senjaka (koji je također bio Udbaš u Doboju, zajedno sa Mirkom Grujićem i grupon Udbaša koji su sredinom 1992.g. "pobjegli" iz Bosne i odmah zaposjeli cijelu Policijsku upravu Pula!


(tko je toliko naivan neka to i dalje smatra slučajnošću!??).


A sada moj kratak odgovor udbaškom "ZUB-u".


Hvala Vam što sami priznajete da ste "stoka sitnog zuba". Znači da je naš Prvi i Jedini predsjednik dr.Franjo Tuđman bio u pravu kada je upotrebio tu sintagmu.


Međutim, ja to nisam! Ja sam se borio protiv njegove "stoke dugih prstiju", a Vama čak i to smeta. O tome sam objavio i knjigu "Kako ne biti Hrvat" ("bez pardona o onima koji su nam ukrali Hrvatsku") - prije Uskrsa 1997.g.!. A oni "koji su nam ukrali Hrvatsku" su bili Mateša, Škegro, Vladimir Šeks, Ivica Račan, Stipe Mesić, "Krvavi Joža" Manolić, Vesna Pusić, Rade Čačić, dr. Zlatko Tomčić, Ivo Sanader...i drugi.


Mnogo sam pisao o onome što Vi ovdje spominjete. Ja još nisam zaboravio "pšeničnu" Maru Lucić i njen osječki "In-cubo", nisam zaboravio ono kad su (navodno!) "štakori pojeli 300.000 tona državnih pšeničnih rezervi" (a naši slavonski seljaci su o tome šutili!!), nisam zaboravio "Končar" i njegovog glavnog direktora Bagu i njegovu krimonogenitorsku šetnju Mirogojem sa dr. Matom Granićem, nisam zaboravio "Đuru Đakovića" (u kojem je radio dio moje rodbine iz Slavonskog broda), nisam zaboravio.... jer ja naprosto i u čemu N I S A M "stoka sitnog zuba" kao Vi i Vama slični!


I za to sam platio vrlo veliku cijenu!! I još je plaćam!


Istini za volju - ovdje na našem AMAC-u bilo je već principijelnih neslaganja s nekim mojim (pre)oštrim stavovima, pa ipak....svi mi pišemo i dalje i nalazimo sve više sličnosti u svojim političkim stavovima. I to je ono najbolje na našem AMAC-u!


A Vi gosp. "ZUB" nađite već jednom nekog drugog, uz kojeg ćete se prilijepiti kao – onaj Vaš udbaški ČIČAK!


No, zapamtite! Ni onaj Vaš Čičak nije više ono što je bio prije deset godina! Promijenio se On, promijenite se i Vi! Nikad Vam još nije kasno.


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

Semper Paratus Prometheus (com)


1 comment:

antemati said...

bravo majstore
bio sam ti ljetos u brtonigli

daj email pošalji svoj na antemati@gmail.com