Tuesday, June 10, 2008

Još jedna radosna vijest !!

AMAC-Hrvati: Hrvatska može u EU tek 2011.g. 7. lipanj 2008.

Još jedna radosna vijest !!

E moj Sanaderu, propade Ti euro-karijera! A lijepo sam Te ja upozoravao da Hrvatska neće biti primljena u EU do 2014.g. Ili koju godinu kasnije. Kada ja umrem. A ja ću se truditi da još malo potrajem! A to Ti je sve zbog onog mog „Hrvatskog krivosuđa“!

A ovo što slijedi je hrvatskom narodu: Samo su se hrvatski šalabajzeri mogli nadati da će njihovi stupidni i smiješni balkanski trikovi moći proći kroz Beč do EU-a!

Sada bi našem premijeru Ivi ZERP-u Sanaderu bilo najbolje da se ispovijedi svom bratu svećeniku Vinku i da obiteljsko vijeće odluči što mu je sada činiti i kako iskupiti svoje grijehe. Teško da će takav Narcis ikoga drugog poslušati. Druga mu je alternativa naša oštra pera na AMAC-mreži. A mi ga ni ubuduće nećemo štediti! Hrvatska je nama iznad Njega i njegovog udbaškog HDZ-a!

Istini za volju, Ivo ZERP Sanader se u posljednjih dva mjeseca znatno popravio: konačno je shvatio mnoge svoje greške i okrenuo se rješavanju daleko životnijih problema Hrvatske. Prije svega socijalnih. Jer opd nas „socijalnih“ mu sada ovisi njegova klimava Vlada. Još samo da rekonstruira svoju Vladu (ali ne sada nego tek najesen!). Upravo ga danas Rade Čačić upozorava (u srpskom Novom listu i Udbaškom Glasu Istre):
"Danas su rokovi gradnje autocesta dvaput duži, izgrađena kilometraža je dvaput manja, a cijena po kilometru je dvaput viša - porasla je s 4 milijuna eura na 8 milijuna eura" (citat).

A nešto je ponestalo i novca za gradnju autocesta! Najvjerojatnije je otišao na enormne provizije Kalmetinom, Radićevom i ostalom „bratstvu“ HDZ-a.

Inače, jučer sam slušao emisiju HR1 "U mreži Prvog", voditelja Miroslava Zadre. Osam "uglednih" glavonja je složno mlatilo „praznu slamu“ oko najnovije Swobodine izjave da Hrvatska ne može ući u EU iduće 2009.g., nego je neminovno da se taj Sanaderovski san odgodi do 2011.g. I nitko, ama baš nitko u tom Zadrovom društvu nije se moglo sjetiti jednostavne činjenice da je Hrvatska ostavljena u čekaonici EU-a, sve dok se usijane glave u Srbiji ne ohlade! A nije ni Miroslav Zadro.

Bit će (ne)sreće ako Hrvatska uđe u EU i do 2015.g.!

Ante Rokov Jadrijević
(hrvatski socijal-radikal)

No comments: