Wednesday, November 6, 2013

Bila sam ateistkinja i lezbijka, a sada sam majka šestero djece!




Dnevno.hr/ Bila sam ateistkinja i lezbijka, a sada sam majka šestero djece!/06. studenog 2013.

Autor: A. R./Međugorje-info


Bila sam ateistkinja i lezbijka, a sada sam majka šestero djece!
'Tu sam bila ja, militantna feministička lezbijska ateistica, ležeći na podu moga stana i vapeći Bogu iz svega glasa. Nisam bila pri zdravom razumu, ali sam očajnički tražila pomoć.'

Brigitte Bedard (41), novinarka, domaćica i majka šestoro djece, odlučila je podijeliti svoju životnu priču s 200 sudionika konferencije održane u organizaciji  "Quebec Life Coalition" koja se organizira s ciljem promicanja života. 

Iako su sudionici te konferencije podigli prašinu u novinama koje promoviraju 'anti-životnu' propagandu, srca sudionika najviše je dotaknula priča ove novinarke.

Odrasla je u vrijeme kad se u Quebecu događala tzv. Tiha revolucija kada se od ranih šezdesetih do sredine sedamdesetih lako odbacivala kršćanska baština i prihvaćale se sekularne vrijednosti.

 Imala je mirno djetinjstvo u jednoj nereligioznoj obitelji, a potom krenula na notorno ljevičarski "Université du Québec à Montréal", gdje je studirala i naposljetku diplomirala književnost. "Napunila sam svoj um svom radikalnom feminističkom literaturom – sve sam upila", kaže ona.

Iako je na početku studentskog života imala niz heteroseksualnih veza, brzo se 'ohladila' jer su sve završile loše. "Potaknuta onime što sam čitala, počela sam misliti – s obzirom na to da su sve moje heteroseksualne veze bile nesupješne – da sam možda lezbijka." I doista je uronila u lezbijski način života, te priznaje da je u tome dosta vremena i uživala.

"Bilo je to zapravo jedno vrlo dobro vrijeme, na svoj način, biti uključena u veliko društvo djevojaka, obilaziti grad i paliti cigaretu za cigaretom kao da 'sutra' ne postoji. Također sam bila vrlo aktivna u seksualnom pogledu."

Međutim, bez obzira na tu ispraznu zabavu, brzo je shvatila da se ipak ne osjeća toliko dobro.

"Bila sam mentalna olupina. Osjećala sam se kao da naprosto gubim kontrolu nad svime, održavajući vanjsku sliku, a pritom se osjećajući jadnom iznutra.

" Kulminacija je nastupila kada je, bez vidljivog objašnjenja, jedne noći u tri ujutro briznula u suze i započela kričati u svojem praznom stanu u modernoj četvrti Montreala, moleći Boga "da je uzme s ovoga svijeta".

"Tu sam bila ja, militantna feministička lezbijska ateistica, ležeći na podu moga stana i vapeći Bogu iz svega glasa. Nisam bila pri zdravom razumu, ali sam očajnički tražila pomoć."

Pokušala je potražiti pomoć i gubila se po raznim programima koji su uključivali besmislene korake.

Jedan poznanik dao joj je ideju, koja joj se na početku činila šaljivom, o posjetu fratrima u slavnoj opatiji Saint-Benoît  u Quebečkom mjestu Saint-Benoît-du-Lac.

Odlučila je otići tamo, iako ne bez rezervi.

"Otišla sam u samostan naoružana svim prezirom i mržnjom prema patrijarhalnoj Crkvi koju sam poprimila tijekom godina studiranja radikalnog feminizma. Za radikalne feministice Crkva je, u osnovi, neprijatelj broj jedan."

U samostanu joj je bila dodijeljena soba i redovnik sa kojim je trebala razgovarati dva puta dnevno. "Tri dana za redom, dva sata dnevno, ja sam čovjeka gnjavila, vikala na njega, praktično se pjenila u lice tom redovniku, izvaljujući svaku uvredu, kliše i prljavo rublje kojega sam se mogla sjetiti ili izmisliti o kršćanstvu.

Bila sam tako bijesna, tako povrijeđena i ljuta, i sve sam to servirala redovniku, koji čitavo to vrijeme nije rekao niti jednu riječ, nego me umjesto toga samo gledao, klimajući glavom."

Nakon tri dana dogodio se radikalan preokret koji je njen život promijenio zauvijek.

"Dogodilo se to trećeg dana, šestog sata vikanja. Spremali smo se da opet završimo susret. U principu sam se iznurila vikanjem, nastala je stanka, i tada je redovnik podigao pogled i rekao mi:

'Vi ne možete zamisliti, apsolutno ne možete zamisliti koliko Vas Bog neopisivo voli; On vas je stvorio iz ničega, on vas poznaje, nemate pojma koliko mnogo on voli Vas, Svoju kćer. Zato se nemojte sramiti, pustite sve to da ode od vas. Predajte to, predajte sve to, predajte svoj život Njemu, On vas tako mnogo voli."

Te su je riječi "oborile na pod", a od tog trenutka njezin život nije bio isti.

"Ja sam Njegova kćer, u to nema nikakve sumnje, i ja to naprosto ne mogu objasniti." Ona priznaje da joj je teško objasniti što je točno uzrokovalo njeno obraćenje: "Ja samo kažem da me Bog oborio na pod,  izbacio me iz ravnoteže; ja sebe nisam sama obratila, On me doveo Sebi."

Sada je majka šestoro djece, sretno je udana i radi kao nezavisna novinarka. Kada se prisjeti svoga prošlog života kaže: "Živjeti sa muškarcem je definitivno teško, ali živjeti sa ženom cijelo vrijeme bio je živi pakao."

******

Komentari (!)

Ante Rokov Jadrijevic · Česti komentator · Brtonigla
Sjajno!!

Dakle život ipak počiva na transcendenciji !
A život baziran na materijalizmu i židovsko-cionističkom bogu MAMONU (odnosno Mamunu) završava u paklu, kao što to priznaje gospođa Brigitte Bedard (41), novinarka, koju je vrijedno još jednom citirati (kao nauk ili pouk LGBT zajednici duginih boja): "Živjeti sa muškarcem je definitivno teško, ali živjeti sa ženom cijelo vrijeme bio je živi pakao."


No comments: